Merhabalar hiç iyi değilim. Tüp bebekle 2 transfer oldu ve üçüz olduklarını öğrendim . Şuan tam 12 haftalıklar ama galiba kaybedecek gibiyim. Çünkü aniden kanamam geldi kanama da değil regl olmuşum gibi sürekli hani televizyonlarda olur ya düşük sahneleri gerçekten bende de öyle oldu hemen apar topar hastaneye geldim .1 hafta sonraya perinatoloji bölümüne randevum vardı. Yatış verdiler bebeklerimi kaybetmek istemiyorum. Bir tane de önceden düşüğüm var. Benim gibi çok kanaması olup bebeklerini kucağına alan var mı? Lütfen dua edin? Zor buldum kaybetmek istemiyorum….😔