zeeynepp19 bak resim atmak isterdim ama etkilenirsin geberiyorum bana diyor kolestazı moda ettiniz kan ver dedi bende dedim kaşıntı içindir gittim kan vermeye hemşire dedi hayırlı olsun sezeryan tarihi ne zaman dedim ne sezeryani ben normal doğum istiyorum dedi bu sezeryan kanları istenmiş sonra anestezi katına çıkacaksınız gittim doktora dedim siz bana sormadan sezeryanmi planlıyorsunuz diyor bu devirde normal doğum mu istiyorsunuz kız tansiyonum çıktı boş boş konuşup durdu ilk kez gittim ama tövbe ettim birazdan başka bir doktora gideceğim bakalım ne diyecek o