Papatyam136 Bu kaçıncı postum bilmiyorum ama korkuyorum yaptıran varmı nasıl bir işlem kanama oluyor mı çocuk tedavine başlıycam doktorum istedi
eda9616 Papatyam136 bana doktor yapmadı sandalyeye çıkıyorsun makas gibi plastik bir alet var onu vajina içine yerleştiriyor sonra ufak bir fırça ile dokunuyor acısı yok
teachermom1 Papatyam136 İnce bir çubuk ile -kulak pamuğu gibi düşünün- vajinanın içinden sıvı örneği alınıyor. Hiç ağrısı sızısı yok. 10 sn bile sürmüyor.
Papatyam136 Betul-yalcn ya inşallah bende kolayca atlatırım inşallah alttan muayene alışamadım malasef bir türlü
ikiprensannesi66 Herhangi bir ağrı kanama olmuyor çok küçük bir acı oluyor oda anlık geçiyor çok korkulacak bir şey değil
Nnoktaa Papatyam136 Kendinizi kasmamanız korkmamanız sizin için daha rahat olur. Vajina içerisinden sürüntü alınıyor. Acı ya da ağrı hissetmedim. Sonrasında herhangi bir kanama da olmadı. Başta belirttiğim gibi kasmamalısınız kendinizi saniyelik bir şey.. 🥰