Şöyle diyim bazen geç döllenmeden kaynaklı olabiliryor gelişimi ile kaynaklı bende diğer bebeğimin 6 haftalıkken görmedim düşük yaptım ama benim yerleşim yeri kötüydü bak canını sıkma kafana da takma sana yemin ederim Şuan hiç bir şekilde kafama takmıyorum eğer bebeğin gelişiyorsa kesen her gittiğinde büyüyorsa korkma şöyle düşün hamile kalabiliyorsun ve sana en güzel hediye verilmiş ona dua ederek kendini ferahlat