yarenk2509 Kızlar 15 haftalık hamileyim ve çok akıntı oluyor ve mantar var en hızlı nasıl gecirebilirim koku oluyor ve rahatsız oluyorum açıkçası ? 🥺
Kediannesi1 yarenk2509 her yolu denedim en son doktor fitil yazdı da geçti geçmiş olsun çok ilerlemeden doktora gidin
Snglokszr yarenk2509 canim ben saglik ocagina gittim Aile hekimi krem yazdi cok sukur gecti ama benim ust kismiydi bikini bolgesi yani asiri kasiniyordu uc dort gun sabah aksam surdum gecti
kucukbebek Nurr29 Bilmiyom canim ben yurtdisindayim, bugun bende doktoru aradim anlattim ilac yazdi fitil ve krem aldim eczaneden Benimde akinti kasinti var bayadir
yarenk2509 Yonxz_2134 kesin ise yarar mı yaa doktora kontrole daha var diye gitmedim ama kaşıntı çok yok ama en çok kokudan rahatsizim