papatya_01 Kızlar benim kayınvalidem biz evlenmeden önce vefat etmiş. Geçen gün eşimin ananesi bebek mevlüdünü ben yapıcam dedi köyde oturuyorlar ama ben köyde yapmak istemiyorum kendi evimde olsun istiyorum sizce
Aslan10 papatya_01 sizin evinizde yapılması lazım ama ev küçük ve müsait değilse anne evinde de yapılır benim evim küçük kaynanamin evinde yapmayı düşünüyorum aramızda çok mesafe yok
Nzlozdmr papatya_01 tabiki kendi evinde yap derim senin tüm tanıdıkların yanında ama onun da kalbini kırmadan anlat ona
Muberra08 papatya_01 yapmak istemiyorsan yapmak zorunda değilsin senin bebeğin sonuçta bence kendi içinden geçeni yap 🥲
Pamuk papatya_01 Çok hoş düşünmüş.Yasli olarak kendine bırakın hevesi kalmasın.Sizde kendi evinizde yaparsınız.Ben hem köylerde yapılan bu tarz şeyleri çok severim.Daha çok geleneksel oluyor.
Aslan10 -_Esra_- aynen artık Cafe lerde düğün salonlarında yapanlar var tabi anne ve bebek rahatlığı için kendi evleri olması daha iyi olur ama koy olduğu için uzak kalır diye istemeye bilir bence
papatya_01 Ya bende severim köyde iyi güzel düşündü ama benim arkadaşlarımın tanıdıklarımın hiçbiri gelemez ki. Mesela bizim burda bebek mevlütlerinde hafif diz altı Bi elbise giyilir giysem köyde ona da laf ederler hiçbirşey gönlümce olmaz yani
Amineazra papatya_01 herkesi birden ağırlamak zor olur belki hem köyde hemde daha sonra siz kendi evinizde gönlünüzce yaparsınız daha güzel olabilir ben olsam öyle yapardım