Güzel anneler kızım ağustos da 6 aylık olucak ama ben şimdiden pimpirikli bir anne olarak hiç bir şey yetişmicekmiş gibi şimdiden 6 ay pastası vs bakmaya başladım 😀 biraz saçma gelebilir belki ama yapım bu neyse soruma geçeyim 6 ay çekimi yaptırmak istiyorum Yalova da yada çevre illerinde güvendiğiniz çekimleri güzel bildiğiniz bir fotoğrafçı var mı ? Varsa ismini söyler misiniz bi bakayım anneler şimdiden teşekkür ederim ☺️