Pirayeee Ya affınıza sığınarak yazıyorum ☹ ya demin iç çamaşırımda ıslaklık farkettm akıntı şeklnde ama ıslaklık işte.. o kadar olmamıştı hiç.. Normal mi sizce korkmalı mıyım? 34+5 oldum..
Deletedmom15257 Pirayeee ever farklı bi islakliksa ve korkuyorsan doktora gir cnn.kimse ne renkte ne şekilde ve nasıl geldiğini bilemez ki suyun olsa normal o dönemde akıntı dense sonra allah korusun bence doktora gig
busra6161 simdi geldim doktordan benim camasirim hep islak oluyodu.onemsemedim sabah 5te istemsiz su geldi ama yatak islandi bildigin cok korktum su geldi diye meger enfeksiyon. baskıya magli idrar kacmasiymis