Tgcey ben 40 hafta 2 dakikada bir düzenli sancıyla başlatmadılar. Ben kötü şeyler yaşadım özelde doktorum vardı ona söyledim nstleri attım açılman ilerlemiyorsa seni zorla bu şekilde bekletemezler dedi. Ben sabahında hastaneden ayrıldım Koru’da doğum yaptım. 3 cm açıklıkla bi hafta her gün 2-3 saat yürüdüm. Sıcak suya oturdum, hurma yedim. Pilates yaptım bana mısın demedi. Ama bünyesel olabilir tabi. Ama hastane 41 sonuna kadar bekliyor.