Esrazoan bende aynıyım🤦🏻♀️ Cumartesi doktor çatı muayenesi yaptı akıntı olur normal sürekli kanaman olursa suyun gelirse gel dedi. Bugün sabahki akıntı kahverengi değil kanlıydı heyecan yaptım evi kendimi falan temizledim hazırlandım bekledim ne gelen var ne giden 😅nazlı oğlum benim belli hep yüzünü eliyle gizlerdi doktor bu kadar nazlı oğlan çocuğu görmedim hep diyordu 😂