Merhabalar hamile kaldığımdan beri vajinamda kaşıntı ve yanma oluyor hergun gittikçe sidettlendi bende ve son 7 günüm kaldi doğumuma fakat ben yeni bugün doktora söyledim.bana bir tane krem ve fitil yazdı ilk defa kullanicam daha önce hiç kullanmadım.fakat biraz tedirginim acaba bebeğe zararı olur mu veya yan etki çünkü doğumuma çok az zamanda kaldı.bunlari kullanan var mı acaba ?