Kiymetcetinel 17. haftadayım hala kusuyorum. açlık hiç hissetmiyorum, ölmemek için yiyorum resmen. hiç kendinize eziyet etmeyin 2 günde 1 acilde serum taktırdım. en azından o gece rahat uyuyordum. sabırdan başka çözümü yok yok yok.. ikinci gebeliğim ikisi de böyle geçti. öyle bi ağlıyordum ki artık sinirlerim bozulmuştu. Rabbim çabucak bitirsin hepimize dayanma gücü versin. 🙏🏻