Kucukfasulyem Sonuçları henüz doktora gosteremedim şeker çıktı ve doktor detaylı test istedi sizce sonuçlar nasıl ?
Kucukfasulyem Kurabiyeannesi evet şeker yüklenmesi yapıldı şuan diyetteyim bir o eksik kolestrolde mi varmış 🥺
Kurabiyeannesi Kucukfasulyem Yanlışlık olabilir mi acaba canım GGT tahlili şeker yüklemesi demek ve 7 görünüyor ve referans dışı değil Evet Kolestrol yüksek çıkmış
Kucukfasulyem Kurabiyeannesi yok canım onun tahlilleri cuma günü yapıldı buraya atmadım şuan diyetisyenle ilerliyorum zaten . Bunlar bugüne ait 3 doktorda gebelik şekeri var dedi malesef kadın doğum diyabet ve diyetisyen
tilbis kolesterol gebelikte yükseliyor korkmana gerek yok idrarda protein kaçağı var ama gebelik zehirlenmesi demek için öncelikle tansiyon takibi yapmalısın proteinle birlikte tansiyon 14/9 gibi yüksek seyrederse hemen acile git ve bas ağrısı
Kucukfasulyem tilbis biliyorum yaşadım bu durumu çok teşekkür ederim bilgilendirme için tansiyonum şuan normal seyrinde sadece enfeksiyonun var . Antibiyotik kullanıyorum