MUALLIME5561 Merhaba kizlar doğum sonrası oksapar iğne yazdı mi size doktor,herhangi bir sıkıntım olmamasına rağmen iğne yazılmış bende tereddütle kaldım
Sedaseriner MUALLIME5561 bana da yazmıştı 10 günlük ama bnde korktuğum için vurmamistim. Doktor keşke yapsaydın içinde ki kalan kan pırtilarini falan temizlerdi dedi