Yorumlarınız için teşekkür ederim kızlar sanırım kendimi kandırdım yani adet öncesi belirtilerim neredeyse hiç olmazdı sadece göğüslerim ağrırdı 2-3 gün öncesine kadar ama bu sefer yoğun belirtiler hissettim hala da hissediyorum gecikmemin 4. Günü hala olmadım saati saatine olurum normalde hayırlısı olsun Rabbim aratmadan isteyen herkese nasip etsin