Gkczcn Kızlar güneşlenme işini fazla kaçırmışım sanırım krem sürmüştüm ama göbek bölgesi biraz fazla kızardı. 23. Haftadayım sizce sakıncası oluyor mu bebeğe
Aysee1123 Gkczcn Bende güneşlendim, güneşleniyorum 25 haftalığım. Tenin kızarması veya bronzlaşmanın bir zararı olmaz diye düşünüyorum bebeğe
huzunkovankusu Gkczcn Ben de bronzlaşmak istiyorum ya bebeğe zararı var mı acaba 😞 10 gün sonra randevum var.
SevvaallEr Güneş yanığı olmamaya genede dikkat edin, geçen hafta ben yaşadım böyle birşey güneşlenirken fazla kalmışım o gece cok zorlandım oksıjen alış verişime kadar yansıdı cok korkunctu, genede cok durmamaya ozen gösterın 🥲
Gkczcn Kızlar hiç bi sakıncası yokmuş tabikide koruma kremleriniz mutlaka sürün 2 sa yenileyin yada denize girip çıktıkça. Hiç korkulacak birşey yokmuş. Çok endişelenmiştim göbek kızarınca ama bi haftaya düzeldi şu an hiç sıkıntı yok.🙋🏻♀️