serfat İyi akşamlar 29hafatlıkken gittim doktora ve 2hafta önden gittiğini 32olduğunu söyledi kiloyu iyi alıyormuş duyunca korktum ama olabiliyormuş öyle ve eğer 4 kiloyu bulursa sezeryanla erken alırız dedi yaşayan varmı lütfen yazabilir misiniz