Rabia_91 Babymom93 benim de var . Bakalım ne olacak ilk hamileliğim. Doktor süt bezlerine dokunmuyoruz demişti ama insan bi tedirgin olmuyor değil hani
MerveZengi Ben yaptıralım 6-7 yıl oluyor. Süt bezleri ellenmediği için emzirebilirsin demişti doktorum
MerveZengi Rabia_91 dokunmuyorus dediklerinden dolayı bir sorun olucağını düşünmüyorum. Her şeyin çaresi var olumsuz düşünmeyin ☺
Babymom93 Rabia_91 bende aynı şekilde aklımda şüphe var dokunulmuyo dedi ama umarım bi sorun yaşamayız 🤲🏻
Babymom93 MerveZengi benimde ilk hamileliğim tedirgin olmuyo değilim umarım olumsuz bişeyle karşılaşmayız 🥲
MerveZengi Hayırlısıyla hangimizin doğumu önce olucaksa müsait bir zamanda burada durum güncelleyelim kızlar olur mu 🥰 benim kısmetse eylül sonu ekim başı gibi