Ben şimdi 10 haftalık 11 e az kaldı 11 13 arası ikili tarama yapılacakmiş nasıl oluyor giderken herhangi bir hazırlığa gerek var mı vajinal usg gerek duyulur mu yoksa karından mı bakar ? Doktora ne gibi sorular sormalıyız ? Cinsiyeti söyler mi acaba erken mi daha?