
Bugün bebeğimizin kalp atışını çok şükür duyduk 6 hafta 1 günlük gözüküyormuş.herşey güzel ama kese ince dedi progestan verdi 9. Aya kadar hergün 200 mg 3 tane fitil olarak kullan dedi doktor. Moralimiz çok bozuldu. Kese inceliği ne demek araştırdım birşey bulamadım şekli mi bozuk demek istedi? Böyle birşey yaşayan var mı yardımcı olun lütfen 🙏🏻 😞 progestan fayda eder mi? Kesemin şekli mi bozuk yoksa incelik başka birşey mi demek? Yaşayan var mı?