Esrafatih01 Nzlozdmr girilmeli diye düşünüyorum bebeğin her şeyi kontrol ediliyor parmaklari bile teker teker sayiliyor
Esrafatih01 Nzlozdmr evet ikili üçlü ve detaylı girdim ama ikili ve detaylı daha önemli diye düşünüyorum.
Esrafatih01 Nzlozdmr 12 de ikili teste girdim 16 daydi galiba ucluye girdim 20 haftada detayliya girdim.
Nzlozdmr Esrafatih01 gerçekten çok teşekür ederim 1 de hani halk ağzıyla yayılan bir laf var ya mesela bir yaralı bir bebek resimine bakıyorsun gerçekten bebek ona benziyor mu hani cok bakarsan benzer diyorlar ya
Nzlozdmr Belginylmz bencede gir herkes gir diyor ama bir iki kişiyle karşılaştım girme moraliniz felan bozulmasın diyor
Belginylmz Nzlozdmr olsun öyle düşünme belki bişi ciksada belki anne karnında tedavi edilebilir birşey olcak sinrasinda geç kalcam belki olsun ben yaptrimde tedbiri alım bn de