Hmyr_ygt ben riskli gebeyim erken doğum riskim var çünkü büyük bi miyomum var bu sebepten her ayrıntıya ayrı ayrı takılıyorum 20 haftalığım ve senin gibi bebeği çok aşağıda hissediyordum hatta bazen genital bölgemin tam üstünde bile kıpırtı oluyo doktoruma bunu sordum çokmu aşağıda korkuyorum dedim ultrasonla baktı ve hiç bi sorun olmadığını söyledi aşağıda ayakları varmış tekmeleriymiş o hissettiklerim bencede sağlık ocagı ebelerini hemşirelerini boşver bunu doktoruna sor o bilir