Meyra21 O korkunun aynısını aylardır ben de çekiyorum daha girmecem dediğimde hastanelik oldum gebelik zehirlenmesi şüphesi ile yatışım yapıldı yine bakıldı. Hiçbir Dr demedi ki bana ayda bir gel diye şu anda 32 haftalık hamileyim ve 21 kez ultrasona girmişim. Tabi belki daha fazladır ama eksiği yok öyle söyleyeyim. Sürekli bu konuyu buraya sordum insanlar sürekli bana doktora görünün bile dedi psikolojik tedavi için işte. Bazıları acımasız olabiliyor malesef 😔 gebeliğin en başında burada olsaydım görürdüm milletin ayda bir gittiğini ona göre giderdim sanırım. Şimdilerde ben de acaba diyorum ama zamanı geri alma şansım malesef yok.