Doktorum muayene ye gelmeden bir kaç gün önce yaptırmam gereken tahlilleri bir kağıda yazıp verdi. sağlık ocağında yaptırırsn diye. ama sağlık ocağı nasıl oluyorsa artık idrar testi yapmıyormus hastanede yaptır onu dedi sağlık ocağındaki kadın. bende bı sağlık ocağına bı hastaneye gitmeyeyim diyorum normal acilde kan tahlili yaparlar dimi kızlar yada kadın doğum aciline felan gitsem yaparlar mı yapılıyor mu