Benimde Eylül ikinci haftası gibi 3 takım koyacağım ekstra tulum zıbın koymayacağım sadece yeni doğduğu için ince zarf atletlerden koyacağım 3 tane okadar havalar sıcak zaten ince bir battaniye ve Müslin. Çorap koymayacağım tulumların ayakları kapalı çoraplı gibi eldiven gerek görmüyorum ama yinede bir tane koyarım belki.