Mervekutlu35 acemii_annee her sabah bacak ve ayak ağrısıyla uyanıyorum gece uyurken bacaklarımı nereye koycağımı şaşırıyorum
Aysenuur6116 acemii_annee 20+3 bobrekte taş ve baskidan dolayi genisleme var arada agri oluyor saglikla vakitlice doguralm Allahin izniyle
Zzgee Geçen haftadan itibaren sertleşme başladı ara ara toplanıyor bir araya yumruk gibi sonra yumusuyup rahatlıyor anlamadım normalmiş doktorun dediğine göre
Zzgee Ve çok bel agrisi yaşıyorum bazen sol bacağıma ince belime ağrı atıyor yürüyemiyorum sakat oluyorum gibi 20+1 olduk
acemii_annee Zzgee ay bende 20+1. belim ağrımaya başladı. normal değil sanıyordum. rabbim yardımcımız olsun
Mervekutlu35 acemii_annee yok böyle ayaklarım gerilmiş gibi basamıyorum sabahları ama gece ara sıra uyanıyorum sızlıyo resmen romatizma ağrısı gibi evet genelde yağmır yağcağı zaman oluyor-du😂 acemii_annee
Aysenuur6116 acemii_annee sağolun, idrar yolu enfeksiyonu oldum sık aralıkla ve ağrım oluyordu beni rahatsiz edecek derecede muayene de ultrasonla bobregime bakildi sağda iki taş ve genisleme oldugunu gördük
Zzgee Geçmiş olsun hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun. Ağrı sızı doguruncaya kadar devam edecek anlaşılan 🥲 yavrularimiz sağlıkla gelsin de cekicez onu da artik