Bugün dışarı çıkarken ayağım kaydı apartman merdiveninden popo üstü bir iki basamak düştüm. O korkuyla direk doktoruma kontrole gittim doktorum hem alttan rahim uzunluğuna kanama var mı diye hemde ultrasonla bebeğe baktı kalp atışını dinletti. Bir sıkıntı sorun dedi. Eve geldiğimde uzandım bebeğimin hareketlerini hissettim ama şu an pek hissetmiyorum mesela doktor bir sorun yok dedi ama ben hala endişeliyim 🙁😥