17 haftalık hamileyim. Bu haftaki kontrolde doktorum ayak baş parmağının birinin biraz kısa olduğunu gördü. Ense kalınlığı, burun kemiği ve ikili test riski konusunda hiçbir sorun yoktu şimdiye kadar. Fetal DNA testi yaptırabilirsin istersen deyip bir yer önerdi. Aradım ama 8500 fiyat veriyorlar. İçim rahat olsun diye yapsam epey fiyatlı. Yapmasam da detaylı ultrasonda nedir ne değildir çıkar mı bilemedim. Bir fikri, yaşantısı olan var mıdır?