Bugün hareketlerinde bi azalma var sabah yavaş yavaş döndüğünü hissettim ama bi kaç saattir hiç hissetmiyorum bir de karnimin içinde acı var kas acısı gerilme acısı gibi korkulacak bi durum var mi sizce perşembe kontrolum var ondan once gitmem gerekir mi