mmeliikee Kızlar 8.9 / 17.1 aralığında olması gereken değer 7.68 yani biraz düşük çıkmış bu troid olduğu anlamına mı geliyor bende doktoruma attım da geri dönmedi bilgisi olan var mı 🤔
zeynozey mmeliikee gebelikte düşük çıkabiliyor bazen hormonlardan dolayı çok önemli değil diye biliyorum. Benimde öyle
mmeliikee zeynozey içim rahatladı canım inşallah öyledir doktorum yazar yarın da ben yine de sorayım dedim