visnelibrownie Pszge 18. 19 haftalarda bile sadece pıt pıt diye atışını yeni yeni hissediyorsun 9. Haftada kaydığını hissetmen imkansız ancak bebeğin yeri daraldıkça falan hissedersin sağa sola gidip geldiğini
Pszge visnelibrownie nasıl olduğunu anlatiim bak sağa yatıyorum misal birşey sıkıyo gibi yavaş yavaş göbeğime doğru çıkıyo yüz üstü yatıyorum sonra tekrar sağa doğru bi kayma hissediyorum
Merve201119 Pszge canım o haftada mümkün değil hissetmek ilk gebeliğin ve ilk heyecanın sanırım benim üçüncü olmasına rağmen 21 de net hissettim ilerleyen haftalarda sende hissedersin inşallah😍
yesillimonn incitanemm Normal canim bende suan 26 haftadayim bazen hissetmiyorum bazende hic durmuyo 😂
Elmassfl Pszge Canım o haftalarda hissetmen imkansız çok küçük çünkü bağırsak hareketleridir o ilk gebelikde 19-20 de net hissediliyor ikinci de bile 9 haftalık ken hissedilmesi imkansız
Yagmur_92 Gulsah2210 bende 18.haftadayım yeni yeni hissetmeye başladım genelde sabah ve akşam oturduğumda hissediyorum sert bi tekme gibi değil tabiki ama içerden yumuşak dokunuşlar gibi 😊
useyma Gulsah2210 bebikim 20. haftadan itibaren ayırt edilir bir hissiyatla harekete başladııı👏🏼👏🏼🤗😘🤰🏻😍