Elzel17 Merhaba kızlar men 6+2 haftalık hamileyım doktor bana 12 haftasına kadar kleksan 0,4 yazdı o iğne akşamları ağrı veriyormu bende akşamları sancı oluyor gün içinde de az az oluyor sancı korkuyorum tehlükelımı bebek için yoksa yaşayan varmı normalmi?
Aseer Elzel17 ben öğrendiğimden beri kullanıyorum, ama ben de ağrı olmuyor. Sadece yaparken canım çok acıyor
Elzel17 Aseer ağrımın iğneyle alakası olmaya bilirmi canım normalda bazı hamilelerde olurmukı bu ağrı biraz sankı karnım taş gibi olmuş
Aseer Elzel17 daha önce hiç ağrı duymadım ama bazen vueduğum yerde derinin altında bezeler oluşuyor o da normalmiş. Ağrıyı istersen bi dr una danış
asyasemin Ağrıların ve sancılarının iğneyle alakası yok canım. Kan sulandırıcı özellikte ve ağrı yapmaz. Sadece üst üste aynı yere yapma morarır şişer vs. Arada farklı yerlerden de yap
Elzel17 asyasemin canım 6 haftalık hamılelıkde karında şişkinlik normalmı geceleri sankı karnım davul gibi oluyor