curlymother Kızlar neredeyse her gün acılı şalgam içiyorum adanadan doğal getirttik artık yemekleride bir o kadar acı veya acı biberli yiyorum doktoruma sordum bir sorun olur mu diye yok dedi ama var mı benim gibi sürekli acı yiyen 😂 bebeğim yanıyor hissine kapılıyorum ama bir yandanda canım istiyor 👶🏻 bu arada cinsiyetimiz erkek 18 haftalığım ye ekşiyi/acıyı doğur ayşeyi kısmı tamamen hurafeymiş 😂😂
Aslan10 curlymother ay benimde aşırı acı istiyorum normalde hiç sevmem erkek gibi duruyor dediler bakalım nasip bi sorun olacağını sanmıyorum
123_321 curlymother bende hergün kahvaltıda akşam yemeginde acı biber yiyorum arada diyorum kendime çocugu yakıyor muyum diye ama bir şey olmuyormuş , hem bagırsaklarım çalışıyor bu sayede kabızlık çekmiyorum
tomurcukannesi curlymother bende yedim tüm hamilelik boyunca her yemekte süs biberleri löp löp😂bi zararı olmadı😂
Kediperisi Ben de aşırı acı düşkünü oldum, normalde de severim ama farklı bir boyuta ulaştı şu anki. Acı yeme eşiğim yükseldi, canım acı şeyler çekiyor sürekli🌝🌝
SNurays 123_321 ama midenizde yanma olmuyor mu ben acıyı çok severim normal hayatımda da gebelikten önce hep yerdim çocukken bile yermişim ve çok severim ama hamilelikte şuan 10 haftadayım az kaldı 11 e geçen gün etsiz çiğköfte yedim acılı baya bir saat sonra felaket bir mide yanması mide ağrıması bulantısı ve kustum sonra tekrar denedim acı yiyince midem kötüleşiyor oyuzden istesemde ben yiyemiyorum ve korkuyorum artık hiç yemem yani size nasıl bişey olmuyor sabah akşam acı yiyorsunuz
curlymother SNurays benim bünyemde alışık kücüklugumden beri yerim acı annem bana hamileykende acı eksi yermis hep ben 6 aylikken aci cigkofteye baslamisim heralde yeme aliskanligiyla alakali 😂
123_321 SNurays 22. Haftam benim sizin gibi 10 larda falan midem kötü oluyordu yemek göresim gelmiyordu yiyince şişkinlik oluyordu midem yanıyordu turşu salgam içince falan ama şuan en güzel zaman hiç hamile gibi degilim her şeyi yiyorum çok şükür o şeyler geçiyor en güzel evre 20 li haftalar 😇
runkli0606 curlymother ben varım acı biber salçasıyla yaparım bütü yemekleri acıdan asla taviz vermedim bana normal geleni başkası zehir gibi deyip yiyemiyor. Ama doğumdan sonra baharatları maalesef veda edecez🥹 süte geçiyor çünkü😭
SNurays curlymother ama ben hep yiyen biriydim zaten adanalıyım yani de şuan hamilelikte mesela salçalı şeylere tahammülüm yok kıymaya yok şimdi de acı asla çiğköfte kısır cin biber yemem yani yok midem rahatsız oluyor size helal olsun valla belki 10 haftalık erken dönem diye beni bukadar etkiliyor bilmiyorum ama midem acayıp yanıyor yani
Kediperisi Nzlozdmr İçindeki şekeri geçtim yüksek oranda kafein içeriyor ben normalde çok nadir içiyordum hamileyken hiç içmiyorum.
curlymother Nzlozdmr benim hic kolayla aram olmadi ama cevremde hamileyken icen arkadaslarim var asiriya kacmamak sartiyla bence bi sorun olmaz ama tabi doktorunuza danisin
Nzlozdmr SNurays çok az günde bir iki yudum bebeğin canı çekti kadar iç bide kolayı salla içmeden önce asidi gitsin 1 2 yudum al canın cekıyorsa
Tugraseda curlymother valla mide probleminiz yoksa yiyin gitsin ilerleyen haftalarda su içseniz mideniz fokurdayabilir. Benim şuan yanmalı ekşimeli günlerim var su içsem zehir içmişim gibi yanıyo🥹