Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim bugün keseyi görmek için hasataneye gittim doktor kese etrafına kanama olduğunu düşük riski olduğunu enox kan sulandırıcı iğneyi ve aspirini bırakmamı söyledi sizde hiç böyle bir durum yaşadınız mı bu arada tüp bebek benimki