aysenuroztunc ben de pcosluyum aynı ilacın 75 mg ile hamile kaldım. Hamilelikten sonra dozumu hafta sonları 150 ye çıkardık doktorum ile. Gebeliğim doğal gebelik, herhangi bir tedavi olmadan yani. Şuan 37+1im saat 10dq doktor randevum var, şimdiye kadar bebegimde hiç bir sorun görülmedi rabbim bundan sonra da yasatmasin sağ salim kucağımıza alalım inşallah.
Sen de gönlünü ferah tut canım, bu değerle ve pcos ile morelin yüksek olduğu sürece tabiki gebe kalabilirsin. Ama 3 ay sonra ama 1 ay sonra… Bu hastalıklar engel değil yani, inan morel bozukluğu yumurtlama düzenimizi daha çok etkiliyor.