Kızlar şuan 3.800 kilomuz ve şeker hastası olduğumdan dolayı doğum a kadar 4–4.5 kilo olacak gibi görünüyor 36. Haftadayım büyük ihtimalle 2 gafta sonrasına sezeryan e gün verecek doktorum perşembe kesinleşecek .
Sorum şu ben 1 numara prima bebek bezi almıştım 2 paket toplam 80 adet oluyor herhalde . Ancak bu kiloya 2 numara da almalı mıyım ? Hastane çantasına 1 numara koydum ancak kilosunun bir anda artacağını hesaba katmadım hiç 2 numara alıp koymalı mıyım ?