Arkadaşlar merhaba sata göre 7 haftalık gebeyim ama kese 4.6 günlük görünüyor ve beta değerim 2890 bundan 6 gün önce 2260 dı doktor bekleyelim kendisi düşsün dedi 3 düşüğüm var hepsinde de kürtaj oldum yapışıklık ihtimali var dedi kğrtaja gerek kalmadan nasıl düşer?