Deebg 8+6da boş gebelik tanısıyla kürtaj oldum 🙁😢 canım acıyor ama hayırlısı böyleymiş diye avutmaya çalışıyorum kendimi kürtajdan ne kadar süre sonra hamile kaldınız tekrar
asilsmom Deebg 😓😓gecmis olsun dr unuza birakin ama rahim gercekten doguma hemen hazir oldugu icin bi daha ki at bile hamile kalabilirsiniz😘
Ozlem1231231931 Üzülme canım benimde bebeğim hiç gelişmedi kalp atışı hiç olmadı kürtaj oldum öyle uzuldumki halada öyle 3 ay sonra rabbim yine verdi şimdide çok korkuyorum 5+4 uz rabbim tekrar yasatmaz sende hemen olursun yeniden ağır iş yapma yeter
Deebg Ozlem1231231931 inşallah dikkat ediyorum üşütmemeye falan kalın giyindim dinleniyorum Allah nasip eder tekrar en kısa zamanda inşallah sende sağ Salim alırsın kucağına bebeğini
eminehilise Benim kendiliğinden düştü. 6 ay sonra hamile kaldım. Yeniden aynı sorunları yaşamadım çok şükür. Benden size tavsiye olumlu düşünün, umutsuz ve kötü duygulara uzak durun. Herşeyin hayırlısı demek gerekiyor.
Deebg eminehilise evet olumlu olmaya çalışıyorum nasip kısmet diyorum bi 6-7 ay beklemeyi düşünüyorum ama bazılarıda rahim kendini hazırlamışken tekrar hamile kalmak daha kolay olur diyor sonra ya olmazsa diye korkuyorum
Ozlem1231231931 Deebg amin bu sefer inşallah sağlıklı olur sende hemen hamile.kalirsin inşallah canım
eminehilise Deebg açıkçası bana mantıklı gelmemişti hemen hamile kalmak. Gittiğim 3 doktor da en az 3 ay korun demişti. Evet zor ama, psikolojik de bedensel de insan kendini toparlamalı.
Biz Merhaba arkadasım benimde ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durmuştu 6.5 haftalıkken kürtaj oldum aradan 6ay geçti tekrar hamileyim çok şükür şimdi 32+3 günlük hamileyim stres yapma hayırlısı oymuş demekki hem düştüğün bacağı içerde derlermiş bı bir gerçek bak altı ay sonra tekrar kaldım
Deebg eminehilise evet zihni boşlatmak gerekiyor rahmin toparlanması gerekiyor inşallah güzel sonuçlanır