Kizlar 35 haftamdauken pijamama kadar su geldi ama avuç içim kadar su oldugundan çok emindim hemen hastaneye gittim alttan ultrasiyondan su testi yaptılar Su değil dediler ama nstde ağrım çıktı erken doğar diye başka hastaneye sevk etmeye kalktilar acil yoğun bakımda yer yokmuş güya devlet Hastanesi’nde sonra yatış verdiler antibiyotik verdiler sonra demesinler mi suyun az diye sabah bakacaz tekrar suyun azsa alacaz bebeği diye sabah tekrar baktılar suyun iyi agrinda geçmiş dediler taburcu ettiler beynim yandı resmen ciğer gelistirici igne oldum ondan sonra semsert olan bebeğim şuan hiç hissetmiyorum sertliğim gitti anlamadım başına gelen varmı mı erken doğum riskim olmadugi halde iğnenin bir zararı olmaz demi beynim yandığında doktora da soramadım zaten hiç bişey sorulmuyor devlettekilwre özeller in de yanına yaklasilmiyor