Bu korkulacak bir şey mi? 27. Haftadayım benimki de dışardan hareketleri gözükmeye başladığı andan beri genelde sağda toplanıyor. Yamuk duruyor resmen göbeğim. Ama herhalde öyle rahat diyorum. Tek tarafta toplanması değilde basket topu gibi yuvarlak toplanıp sertleşmesi sıkıntı diye biliyorum