Bugün çok çok. Yoruldum ama deydi bebeğimin kilosu boyu gayet iyi sıvısı vs kan degerlerim de iyi şeker yüklemesi için verdiğim kanlar da iyi çıktı çok şükür herşey yolunda ama o icirdikleri şey genzimi resmen yaktı geçti ya vallahi bilahhi neymiş o öyle