Vefa7 Dilaa63 şakamisiniz ya 8haftada cinsiyyetmi olur oncelikle sagligini düşünün oyle bisey olsa doktor zaten soyler
Dilaa63 Vefa7 sağlığını zaten düşünüyorum burda anlayan insanlar varmış o yüzden meraktan attım sadece
bnc Haftada. İtibaren ancak belki öğreniliyor o da erkekse kolay ama kızsa daha ileri zamanda oluyor 🙂ben 14+0 da erkek olduğunu öğrendim
Dilaa63 denizom bir çok insan 7 ya da 8 haftalık ultrason görüntüsü atıyor ve burda da keseden mi ne anlayan insanlar varmış bende o yüzden attım ayrıca kızım da yok oğlum da yok hangisi olsa da başımın üstünde yeri vardır dediğim gibi meraktan attım
Vefa7 Dilaa63 her kes doktormu burda yalandan atiyorlar işte siz orda bisey goruyormusunuzki bizde gorelim doktorlarin bilmediyini biz nerden bilelim