Brlgry Papatya38 tedavi edilmez ise ve ilerlerse malesef kötü sonuçlar doğuruyor en başta düşük erken Doğum ani Doğum gibi
Emele Ben şuan onun için hastanede yatıyorum ve antibiyotik tedavisi alıyorum . Dr bi sorun olmaz sadece erken doğum riski olur demişti 🤷♂️