Kızlar 29 haftalıgım bi kaç gün önce doktor kontrolüm vardı ultrasonla muayene ederken mide bulantısı terleme ve tansiyon düşmesi sonucu baygınlık geçirdim böyle bi durum yaşayan var mı aranızda, bundan sonraki kontrollerimde de böyle olurum diye korkuyorum