öncelikle hepinize sağlıklı gebelik ve doğumlar diliyorum 🤲🥰
Sağlık sebeblerinden dolayı kan demir vs hiç bir ilaç kullanamıyorum sizce ne yapabilirim sezeryan doğum olacak ve kalbim çarpıntı oluyor sürekli çok korkuyorum hiç böyle takviye almadan doğuran var mı ? İşin tuhafı değerlerim de düşük.. yani takviyesiz ve özel seylerde tüketmiyorum en hızlı ne değerleri yükseltir neler yapabilirim