Güzel anneler herkese merhaba, ben 21+2 haftalık hamileyim. Kız bebeğim için İsim konusunda şöyle Bi kararsızlık yaşıyorum ve fikrinize ihtiyaç duyuyorum. Akraba veya eşinizin annesinin adını koyma konusunda ne düşünüyorsunuz? Sevmediğimden veya istemediğimden de değil ama eşimi seviyorum ve onun mutlu olacağını biliyorum yine de aile ismi koyma fikri bana pek uygun gelmiyor :)