İlk dogumumdan bir yil sonra gobek fitigim cikti oglumu surekli tasimaktan. Su an 3.5 yasinda ben ikinciye hamileyim 3 aylik. Genel cerrahi mudahale etme taraftari degil ama cok buyudu fıtık ve agrisi cok. Fitikliyken hamile kalan ve agrisi icin bi seyler yapan oldu mu?