Selamlar, ben hamileliğim boyunca kontrollerim için o hastaneyi tercih ettim.Şahsen şu ana kadar bir sorun yaşamadım.İki arkadaşım, iki gelinimiz ve bir kuzenim toplam 5 tanıdığım da orada doğum yaptılar memnunlardı.Şuan 40+6’yım son acile gittiğim kontrolde Salı günü gelmemi yatış yapacaklarını söylediler.Yarın gidiyorum inşallah.Ama öğlen üçe kadar gelmenizi istiyorlar yatış için 🍀💞