@Elenor benim ilk bebeğim 3 aylıktı aldırdım suni sancı ile düşürdüm sonra kürtaj oldum ve uyuşmazlık iğnesi yapıldı 2. Gebeliğim de 7. Ayda test yapıldı 7. Ayda ve doğum sonrası yine iğne yapıldı şimdi de yine hamileyim iğne yapılır mı bilmiyorum 7. Ayda test yaptırıp ona göre iğne vurulur acaba pozitif çıkınca ne sorun oluyor bebek zarar mı görüyormuş doktor açıklama yaptı mı