Elif_111 6+6 haftalık hamileyim dün doktora gittim geç döllenme dedi. Kese oluşmuş haftaya muhtemelen kalp atışı duyarız yeniden gel dedi. Benim ilk gebeliğim de geç döllenme idi. Adet gecikmesi yaşıyorsanız normal bir durum. Geç döllenme olduğu için şuan 6 haftalık olmuyoruz beş haftalık gibiyiz bu haftada kalp atışı duyulmaz normal bir durum endişe etmeyin 😊